Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn startbewijs?

Je ontvangt je stempelkaart met toebehoren uiterlijk 1 week voor de datum van het evenement. Deze worden per post naar het door jou opgegeven adres bij inschrijving gestuurd.

Tot wanneer kan ik me inschrijven?

De inschrijving is geopend tot uiterlijk zondag 11 november 24.00 uur. Echter we hebben per afstand en per startgroep maar een beperkt aantal startplaatsen. Vol is vol! Is een afstand/startgroep volgeboekt dan sluit de inschrijving voor dit onderdeel gelijk. We verwachten een grote toeloop, waardoor de inschrijving wel eens snel volgeboekt zou kunnen zijn. Op onze inschrijfpagina en website zie je gelijk óf je nog kunt inschrijven en voor welke groep op welke afstand. Na-inschrijving is NIET mogelijk.

Kan ik op de dag zelf nog inschrijven?

Neen. Inschrijven op de dag zelf is niet mogelijk.

Hoe annuleer ik mijn inschrijving?

Wil je je inschrijving annuleren dan is dit mogelijk t/m 30 september 2018. Er wordt € 6,00 administratiekosten in rekening gebracht. Na 30 september vindt géén terugbetaling van het inschrijfgeld en van de extra bestellingen meer plaats. Tot en met 30 september kun je een e-mail hiervoor sturen.

Kan ik mijn inschrijving wijzigen?

Wil je een wijziging doorgeven in je persoonlijke gegevens? Dit kun je vanaf dit jaar ZELF doen via de link, die op je bevestigingsformulier van je inschrijving staat vermeld. Wil je een andere afstand wandelen dan opgegeven? Dat kan dat alleen als je een kortere afstand wil lopen. Dit gaat op precies dezelfde manier als hierboven beschreven.

Staat je vraag er niet tussen? Lees dan eerst alle informatie op onze website goed door. Nog niet gelukt? Stuur dan een mailtje naar: info@scheveningenlightwalk.nl

Staat je vraag er niet tussen? Lees dan eerst alle informatie op onze website goed door. Nog niet gelukt? Stuur dan een E-mail

Scheveningen Light Walk Countdown