Veel gestelde vragen

WANNEER ONTVANG IK MIJN STARTBEWIJS?

Je ontvangt je stempelkaart met toebehoren uiterlijk 1 week voor de datum van het evenement. Deze worden per post naar het door jou opgegeven adres bij inschrijving gestuurd.

TOT WANNEER KAN IK ME INSCHRIJVEN?

De inschrijving is geopend tot uiterlijk zondag 12 november 23.59 uur. Echter we hebben per afstand maar een beperkt aantal startplaatsen. Vol is vol! Is een afstand volgeboekt dan sluit de inschrijving voor dit onderdeel gelijk. We verwachten een grote toeloop, waardoor de inschrijving wel eens snel volgeboekt zou kunnen zijn. Op onze inschrijfpagina en website zie je gelijk óf je nog kunt inschrijven en voor welke groep op welke afstand. Na-inschrijving is NIET mogelijk.

KAN IK OP DE DAG ZELF NOG INSCHRIJVEN?

Neen. Inschrijven op de dag zelf is niet mogelijk.

HOE ANNULEER IK MIJN INSCHRIJVING?

Wil je je inschrijving annuleren dan is dit mogelijk t/m 30 september 2017. Er wordt € 6,00 administratiekosten in rekening gebracht. Na 30 september vindt géén terugbetaling van het inschrijfgeld en van de extra bestellingen meer plaats. T/m 30 september kun je een e-mail naar info@scheveningenlightwalk.nl sturen.

KAN IK MIJN INSCHRIJVING WIJZIGEN?

Wil je een wijziging doorgeven in je persoonlijke gegevens? Dit kun je zelf doen via de link, die op je bevestigingsformulier van je inschrijving staat vermeld.Wil je een andere afstand wandelen dan opgegeven? Stuur dan vóór 1 oktober 2017 een E-mail met vermelding van je oude en nieuwe afstand, je voor- en achternaam en je registratiecode.

Staat je vraag er niet tussen? Lees dan eerst alle informatie op onze website goed door. Nog niet gelukt? Stuur dan een E-mail